Скарги та пропозиції

Якщо ви бажаєте подати скаргу, можете це зробити за допомогою електронної пошти, листа чи телефонного дзвінка, проте ми закликаємо вас письмово фіксувати скаргу, де це можливо. Всі скарги мають подаватися в 10-денний термін від дати інциденту чи дати, коли певна проблема привернула вашу увагу.

Будь ласка, телефонуйте +38 050 0217 293 або пишіть на електронну адресу quality@quality.ua

Але для того, щоб ми могли вірно відреагувати на ваші повідомлення просимо використовувати форму з реєстрації скарги, яку ви можете отримати за посиланням 

Також, ви можете скористатися формою нижче (завантажити Інструкцію)

Подати скаргу через гугл форму або Подати скаргу заповнивши форму у WORD

Подати пропозицію